Takimi I Parë

22/09/2009 06:17

Kush si mendon në takimin e parë?







Top 10 gjërat cka AI i mendon në takimin e parë:

10. A do të jet pagesa e madhe?
9. A do ta paguaj ajo atë qka e ka porosit apo do të duhet unë?
8. Cili është rezultati i ekipës sime favorite?
7. Femna në tryezën tjetër është shumë e fortë!
6. Aq është e ngrohtë ( femna me të cilën është).. e paramendoj si është kur do të ishte e xhveshur!
5. A do të ket seks me mu?
4. Ku mund të shkojmë të kemi seks tani?
3. Cili seks pozicion i është favorit?
2. Shpresoj se Genta ( femna tjetër ) nuk do ta marr vesht për këtë!

Dhe më në fund
1. Shpresoj se bërtet si Xhena Xhejmson.

Përfundim: Meshkujt në takimin e parë mendojnë vetëm në seks, pare dhe fudbol.
 
10 top gjërat cka AJO i mendon në takimin e parë:

10. Duhet të sjellem si zonjë
9. Nuk guxoj të ha shumë.
8. Flokët i kam haos!
7. A jam e mërzitshme.
6. A e kam dekoltën taman të çelur?
5. Nuk duheshte ti mbaj këto jelek.
4. A më shihet barku?
3. A do të më puth pastaj?
2. Shpresoj se puthet mirë

Dhe pyetja më famoze që femnat e përdorin cdoher

1. A dukem e trashë?

Përfundim: Femnat në takimin e parë mendojnë vetëm në dukjen e tyre.